Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Daisy - 29 mars 2012 21:08

   

Dagarna bara rusar iväg och snart är det påsk igen! Hoppas på några sköna (men tuffa) dagar i kolonin under påsken. Det ser jag fram emot. 

Jag har verkligen haft många förälskelser denna vår och på bilden är ännu en =)

En supercool påsklilja som heter 'Pink Pride'. Jag har aldrig sett den tidigare. Trumpeten (ja ,det heter tydligen så) har en lite orange och cerise kant och längst in i mitten är den citrongul.

Helt bedårande! Kalkbladen (blombladen) är i renaste vitt. Med tiden skiftar trumpeten till ljus aprikos så som den har gjort på bilden. Så söt!

 Idag har jag äntligen fått hem min kyrkoljusstake som jag beställt från ChicAntique. Det känns som om jag har väntat i evigheter. Jag lägger upp en bild i helgen för jag har inte packat upp den ännu. Den ska packas upp varsamt och försiktigt så jag verkligen kan njuta... I love it! Förhoppningsvis så blir mitt Traderafynd också uthämtat från Posten så jag kan visa vad det var. En lite udda sak men samtidigt lite kul. Lite nyfiken blev du va? Sov gott

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

INSPIRATION

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

BILDER

ALLA BILDER PÅ MIN BLOGG TILLHÖR MIG. LÅNA GÅR BRA MEN FRÅGA ALLTID FÖRST


Ovido - Quiz & Flashcards