Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Daisy - 23 februari 2012 21:53

  

Lite mormorskänsla med virkade dukar! Blev så inspirerad av bilder jag som jag hittade på en sida på nätet. Det var bl.a. fina vintagetekoppar som hade använts till att göra en liten fin dekoration i. Väldigt gulligt! Kom då på att jag hade en fin gammal Rörstrandskopp ...

Ännu ett arvegods. Inga problem att plantera i.

Fina saker får bara inte stå gömda längst in i skåpet utan ska användas. Det finns så mycket historia i en sådan kopp. Vet inte vem som har haft den tidigare men det är någon i släkten.

Hyacinten kommer att bli ljuslila,nästan samma färg som på bandet. Har blivit mycket hyacinter i år,dom är så ljuvliga! Alla är så otroligt fina så måste bara köpa alla sorter.

Vanliga kronljus är också dekorativa att ha framme, här i en gammal burk med lock. Näverhjärtat är inhandlat i min favorit affär GRANIT. Där finns många kuliga saker. Har även förälskat mig i min dymo,som används flitigt Det blir så snygg text och så man kan klistra in små budskap här och var. Har också ett litet projekt på gång inför helgen och om det blir som jag har tänkt mig så kommer det upp lite bilder på söndag. Så håll tummarna alla! Spännande!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

INSPIRATION

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

BILDER

ALLA BILDER PÅ MIN BLOGG TILLHÖR MIG. LÅNA GÅR BRA MEN FRÅGA ALLTID FÖRST


Ovido - Quiz & Flashcards