Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Daisy - 28 januari 2012 20:38

 

En snabb titt på loppis idag gav verkligen utdelning. Egentligen var jag på jakt efter lite gamla böcker. Det kan altid komma till användning när det ska pysslas lite.

Hittade istället dessa två trälådor. På de ena står det kostympress och på den andra Fabriksverket. Det verkar som om dom har använts inom försvarets tvätterier.

Lite gamla och slitna precis som det ska vara. Har länge gått och tänkt på att jag skulle köpa en gammal äppellåda till hallen.

Eftersom vi inte har haft någon skohylla tänkte jag att en äppellåda kunde fungera utmärkt.

Blev därför så glad när jag hittade dessa lådor. Den ena passade nämligen kanon i hallen.

Så nu kan våra skor stå så prydligt!

Härliga blå doftande hyacinter pyntar så fint i en vas. När en hyacint i kruka har blivit lite lång och ranglig är det snyggast att klippa av stjälkarna och sätta i lite vatten.

Lite gröna kornellkvistar matchar snyggt till.

Ett snyggt band runt vasen gör det hela lite mer romantiskt:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

INSPIRATION

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

BILDER

ALLA BILDER PÅ MIN BLOGG TILLHÖR MIG. LÅNA GÅR BRA MEN FRÅGA ALLTID FÖRST


Ovido - Quiz & Flashcards