Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Daisy - 2 juli 2012 20:44

 

Jaha nu är det juli månad och allt rullar på! Jag har ett stort behov av att köpa växter nu.

Allt möjligt frossar jag i! (Mannen är inte helt imponerad...=) En bra idé är att hålla utkik efter blomsteraffärer,plantskolor och liknande som säljer ut växter lite billigare nu på sommaren.

Bäst är helt klart att köpa perenner som ju kommer varje år. Det är mest prisvärt. 

Jag har själv köpt vit salvia,jordgubbsplantor och ett litet ginkoträd alla på rea. 

Ginkoträdet har jag tänkt plantera ut med hopp om att det överlever vintern.

Dahlia,dahlia,dahlia...! Dom 2 vackra dahliorna gav jag till min mamma i helgen. Jag tänkte att det kunde vara fint att dom flöt runt i hennes fågelbad.

Det är en mysig idé om stjälken är lite för kort. Mycket fint!

Har du själv gjort något roligt pyssel?

(p.s Jag har superlust att gå på loppis snart...)

Bloggen har nu blivit mobilanpassad och snart ska det också komma en App. Håll utkik!

Trevlig kväll.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

INSPIRATION

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

BILDER

ALLA BILDER PÅ MIN BLOGG TILLHÖR MIG. LÅNA GÅR BRA MEN FRÅGA ALLTID FÖRST


Ovido - Quiz & Flashcards