Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Daisy - 24 juli 2012 13:50

   

Nu börjar det blomma inomhus också. Den ljusrosa pelargonen heter 'M-Silverwedding' och den cerise heter 'Odensjö Symfonia'.  Den cerise köpte jag i våras och det är alltid lika kul att få se den blomma efter en lång väntan på små knoppar som ska slå ut.

Ikonerna är har jag köpt på en Greklandsresa -99 och det känns plötsligt som väldigt länge sen.

Jag kan inte skryta med att jag är så väldigt religiös men jag tycker det är fint med ikoner och skulle gärna vilja ha en riktigt riktigt supergammal i min samling. Det skulle nog kosta en slant kan jag tänka mig.

Nu ska jag snart till kolonin och fortsätta att plocka lite svarta vinbär (lite ogräs)och annat smarrigt och njuta av det fantastiska sommarvädret!

Ha en riktigt skön eftermiddag!


Av Daisy - 24 juli 2012 08:18

   

Det fina vädret håller i sig idag också. Då passar det utmärkt att svalka sig med lite hemmagjord saft!

Jordgubbarna sjunger på sista refrängen nu men det finns fortfarande massor av hallon och vinbär att plocka.

Äntligen har det kommit lite värme! Superskönt!


 

Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

INSPIRATION

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

BILDER

ALLA BILDER PÅ MIN BLOGG TILLHÖR MIG. LÅNA GÅR BRA MEN FRÅGA ALLTID FÖRST


Ovido - Quiz & Flashcards