Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Daisy - 16 juli 2012 13:34

   

Idag har jag hämtat ut mitt paket från Aunt Mollys. Det är en gammal fin grön stol som jag beställt på nätet. Jag såg stolen på nätet någon gång i våras och blev väldigt förälskad.

Tyvärr var den alldeles för dyr då. Som tur är så blev den nedsatt nu för någon vecka sen och då kunde jag inte låta bli att beställa. Stolen kommer från en skola i Indien och den är väl använd och sliten på ett fint sätt. Ett riktigt hantverk! Den kommer att passa jättebra på min lilla dotters rum. Hemsidan jag beställt ifrån heter heter Aunt Mollys Victorian Vintage och hon har superfina saker. Både gammalt och nytt!  En mycket fin och inspirerande sida.

(Önskar att jag också hade en sådan sida) 

Återanvändning är bra för miljön och själen=)

Dom fina gamla notpapperna kommer också från hennes sida.

Kan användas till olika pyssel=)

Van Aschprodukterna är superfina!

Har du själv något tips på någon bra hemsida med gamla fina saker?

Trevlig eftermiddag!



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

INSPIRATION

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

BILDER

ALLA BILDER PÅ MIN BLOGG TILLHÖR MIG. LÅNA GÅR BRA MEN FRÅGA ALLTID FÖRST


Ovido - Quiz & Flashcards