Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Daisy - 13 juli 2012 13:45

 

ROSOR,ROSOR,ROSOR.! Jag trodde aldrig att jag skulle bli intresserad av rosor men det går ju inte att motstå dom. Fantastiska dofter och färger. Den röda vackra kvistrosen har jag själv köpt. Jag gillar rosens lite trädgårdsäkta utseende och den passar väldigt bra i denna benvita kanna. Kannan har hängt med ett tag. Tror det är arvegods men kan också vara loppisfynd. Vad jag vet så har jag haft den i minst 10 år. Mycket av mitt porslin har förstås blommotiv och det kliar verkligen i fingrarna efter lite nytt... Den vita rosen har jag tyvärr inget namn på, den växer utanför vår entré och attackerar oss när vi ska gå in i huset. Tyvärr kommer det inte så mycket blommor i år så det blir nog att den kommer att klippas ner  till våren.

(Den lilla scharlottenlök som syns är nyskördad)

Hoppas du har det bra i den svenska sommaren! Hej hej och trevlig fredag!



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

INSPIRATION

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

BILDER

ALLA BILDER PÅ MIN BLOGG TILLHÖR MIG. LÅNA GÅR BRA MEN FRÅGA ALLTID FÖRST


Ovido - Quiz & Flashcards