Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Daisy - 25 juni 2012 14:15

        

Nu börjar det likna nåt i kolonin. Vi har verkligen jobbbat på för att få i ordning. 

Den friska gröna daggkåpan har slått ut och lyser upp rabatterna. Trots att jag plockat en hel del buketter med dagkåpa så märks det inte. Den är verkligen en favorit som jag har försökt att sprida ut lite överallt bara genom att dela plantorna. Den blå lilla salviahäcken delar in odlingsområdet jättefint. Snart blommar lavendelhäcken också. Den har verkligen blivit maffig i år. Fantastisk doft! Det behövs verkligen mycket sol och värme nu så blommor,bär och grönsaker börjar växa till sig. I år har jag planterat brysselkål, ska bli kul att smaka. Det är bara en helt annan årstid som kommer väldigt lååååååångt borta...

Förra året flyttade vi hit den "fina" trädgårdsbänken. Det råder lite delade meningar om den verkligen är så fin eller bara extremt sliten och ful. Jag tycker den är jättecharmig där den står under det lilla äppelträdet. Vad tycker du?

Bra dag!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

INSPIRATION

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

BILDER

ALLA BILDER PÅ MIN BLOGG TILLHÖR MIG. LÅNA GÅR BRA MEN FRÅGA ALLTID FÖRST


Ovido - Quiz & Flashcards