Alla inlägg den 16 april 2012

Av Daisy - 16 april 2012 13:00

 

Igår var jag och mamma på loppis. Det var superkul! Blev helt tagen av denna emaljerade skylt. Hade faktiskt gått förbi den men mamma hade sett 3 st. som stod på golvet. Efter några rundor till (med stor vånda över skylten)  på loppisen och lite fika på det så sa mamma att jag kunde få den i present! En mycket tidig födelsedagspresent. Tjohoooo! Jag blev överlycklig!!! Tusenmiljonertack lilla älskade mamma!  Det var många som var intresserade av skyltarna men inte villiga att betala för dem. Jag tycker mannen som sålde dom gjorde rätt att inte sälja dom till vilket pris som helst. Dom har en del historia i sig. För er som bor i området är det kanske extra kul eftersom man vet var skylten har hängt... Den kommer att hänga i trappan upp så den syns ordentligt. En kul inredningsdetalj från området. Eller hur?

Med hopp om värme har jag inte kunnat vänta med att börja plantera lite akleja och oregano i en kruka på uteplatsen.. Den har klarat två nätter ute nu så det borde gå. Visst är aklejan söt? Trevlig eftermiddag!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

INSPIRATION

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

BILDER

ALLA BILDER PÅ MIN BLOGG TILLHÖR MIG. LÅNA GÅR BRA MEN FRÅGA ALLTID FÖRST


Ovido - Quiz & Flashcards