Alla inlägg den 9 april 2012

Av Daisy - 9 april 2012 16:11

 

Så var denna påsk slut för i år. Eftersom påsken är så kort så tycker jag att det räcker att göra lite fina stileben med lite påskpynt. Jag tycker att en spegelbricka är fin att ställa saker på och så går det att variera. Påskägget är av plåt och det köptes också på Fredriksdal. Jag fastnade för det eftersom det var så gulligt med alla fina tulpaner och kändes lite nostalgiskt och tidlöst.

Nejlikan på bilden är en helt ny sort som heter 'Viper'. Den är såååååå underbar!

Nejlika känns kanske lite gammeldags men jag gillar den verkligen. Den har verkligen fått ett dåligt rykte och kallas ofta för en begravningsblomma. Jag som jobbar i branschen vet att så inte är fallet. Den används inom allt binderi och är en riktig trendblomma.

Love it,love it!

(Min brudbukett innehöll bara pistagegröna nejlikor och phalaenopsis.Superfint!!)

Ja ja. Tillbaks till verkligheten imorgon. Ha det bra!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

INSPIRATION

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

BILDER

ALLA BILDER PÅ MIN BLOGG TILLHÖR MIG. LÅNA GÅR BRA MEN FRÅGA ALLTID FÖRST


Ovido - Quiz & Flashcards