Alla inlägg den 1 april 2012

Av Daisy - 1 april 2012 21:07

 

Nu är min fina ljusstake äntligen uppackad  och på plats. Den känns verkligen antik och gammal. Kanske inte en ljusstake som passar i alla hem och miljöer men jag älskar den=) Problemet nu är bara att den inte går att tända när den står i fönsterkarmen, eftersom fönsterna i vårt hus (gammalt korsvirkeshus) inte är särskilt stora och ljusstaken är rejäääält stor.

Det löser sig nog till sist. Jag vågar faktiskt inte räkna efter hur många olika sorters ljusstakar/ljuskoppar/fat med ljus och liknande som jag har hemma just nu... kanske borde sortera ut lite snart...igen. 

Kunde inte motstå två nya penseér till min lilla samling hemma. ljuvlig va?

Hoppas alla har haft en mysig helg och tack till er nya som varit inne och läst denna vecka!

Vad kul! Fortsätt med det=)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

INSPIRATION

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

BILDER

ALLA BILDER PÅ MIN BLOGG TILLHÖR MIG. LÅNA GÅR BRA MEN FRÅGA ALLTID FÖRST


Skapa flashcards