Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Daisy - 21 januari 2012 22:12

  

I helgen har det varit bröllop i butiken. En "sweet" bukett med avalanche,sweet avalanche och kvistrosor. I Danmark är det tradition att mannen beställer brudbuketten.

Det blev även beställt en bordsdekoration i samma sorts blommor. Mycket romantiskt!

Bilen skulle också pyntas med en dekoration. Den dekorerades med röda rosor,vita nejlikor och brudslöja. Här gick det inte att sväva ut så mycket för kunden hade en bild med sig..

Lika kul ändå!

Av Daisy - 21 januari 2012 21:49

 


Muscari latifolium. Superfin pärlhyacint som jag bara inte kunde motstå. Det finns många fina lökväxter att välja på nu när säsongen kommit igång på riktigt. Pärlhyacint,scilla och frittilaria hör tll favoriterna. Oj ,jag ska inte glömma den vanliga hederliga hyacinten,den doftar så gott! Gillar den lite rustika stilen på krukor. Tillsammans med ett glasfat gör det sig riktigt bra.  Brevid står min hemmagjorda barkvas. Det står ett glas inuti så det går att använda som vas. Kanonfint.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

INSPIRATION

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

BILDER

ALLA BILDER PÅ MIN BLOGG TILLHÖR MIG. LÅNA GÅR BRA MEN FRÅGA ALLTID FÖRST


Ovido - Quiz & Flashcards